ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

EN DE
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

 

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası, kalite değerleri çerçevesinde, güvenilirlik, dürüstlük, liderlik, ilkelerine bağlı, üye odaklı yönetim anlayışı ile;

 

  •   Odamıza ulaşan şikayetlerin şeffaf, objektif, adil, hesap verilebilir ve gizlilikle ele alındığını,
  •   Müşterilerimizin şikayet, talep, başvuru ve önerilerini Odamıza kolaylıkla ve ücretsiz iletebildiğini,
  •   Kendimizi müşterinin yerine koyarak, empatik yaklaşım ile hizmetlerimizin verildiğini,
  •   Müşteri memnuniyetinin temelinde çalışanlarımızın olduğunu, aynı şikayetin tekrar oluşmaması için gerekli düzeltici faaliyetlerin gerçekleştirildiğini,
  •   Teknolojiyi yakından takip ederek müşteri ihtiyaçlarına yenilikçi çözümlerin sağlandığını,
  •   Müşterilerimize sunulan hizmetlerde en hızlı reaksiyon süresinin sunulduğunu,
  •   Şikayetlerin yasal şartlara, kanunlara, yönetmeliklere uygun, sürekli iyileştirmeler ile çözümlerinin sağlandığını,
  •   Şikayetlerin çözümündeki hassasiyetimizi sürekli geliştirildiğini, müşteri şikâyetlerini tüm makul olan çözüm yolları tükenene ya da müşteri memnuniyeti sağlanana kadar takip edildiğini,
  •   Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarına uygun olarak Odamızın tüm üyeleri, çalışanları ve diğer paydaşlarına taahhüt ederiz.
MÜŞTERİ ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİ

ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

MÜŞTERİ ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİ

 

Müşteri Şikayet İletişim Kanalları

  • www.corlutso.org.tr  Web sitemizdeki  “Müşteri Öneri Şikayet Paneli” ile
  • [email protected]  E-mail adresine e-posta ile
  • 0282 651 35 10  no’lu fax aracılığı ile
  • 0282 651 10 96   no’lu telefon aracılığı ile
  • 0544 654 59 59 Whatsapp hattı üzerinden mesaj ile
  • Çorlu TSO Hizmet Binasın da bulunan “Öneri/Şikayet Kutusu” ile  
  • www.facebook.com/corlutsokurumsal sosyal medya hesabı üzerinden
  • www.twitter.com/corlutso sosyal medya hesabı üzerinden
  • CRM Modülü üzerinden gelen anket SMS ile
  • Tüm personelimizle yüz yüze yaptığınız görüşmelerde ve üye ziyaretlerimizde bize bildirebilirsiniz.

Çorlu TSO , tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.

Çorlu TSO şikayet kabul yollarından en az birini ücretsiz tutmayı taahhüt eder. Bu taahhüt doğrultusunda  telefon ve fax dışında kalan diğer iletişim kanallarından gelen şikayetleri ücretsiz kabul etmektedir.

 

Bildirimleri Kayıt Altına Alma

Üyelerimiz tarafından iletilen şikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve üyemizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.

 

Şikayetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi

Çorlu TSO kendisine ulaşan şikayetin önceliğini göz önüne alarak makul bir çabayla araştırma gerçekleştirir.

Hızlı bir çözüm bulunamıyorsa, şikayetçinin yerinde incelemelerde bulunmak için ziyaret gerekebilir. Müşteri Memnuniyet Yönetim Temsilcisi elde ettiği bulguyu Çorlu TSO’da şikayetin muhataplarına incelemeleri için gönderir. 

 

Nihai Bilgilendirme

Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır.

 

Sürekli İyileştirme

Şikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir.

ÇORLU TSO GERİ BİLDİRİM FORMU
Müşteri Öneri/Şikayet Paneli