ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi
SAYIN ÜYEMİZ
Odamız tarafından 06 Haziran 2023 tarihinde gerçekleştirilecek olan ‘’ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi‘’ konulu eğitimimize katılımınızı rica eder, memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
İbrahim KARAĞÖZ
Genel Sekreter
Eğitim Tarihi: 6 Haziran 2023
Eğitim Saati : 09:30 16:00
Eğitmen: Gözde Damla ASAN
Yer: Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Kuzey Eğitim Salonu
Eğitim Programı
- 09:30 – 09:45 Tanışma ve Eğitim Hedefleri ve Beklentiler
- 09:45 – 11:00 Müşteri Nedir ? Müşteri Şikayetlerini Nasıl Karşılıyoruz Müşteri Memnuniyetini Nasıl Ölçüyoruz?
ISO 10002 Standart Maddeleri (Kapsam - Bağlayıcı Atıflar -Terimler ve Tanımlar-Kılavuz Prensipler)
- 11:00 – 11:15 Çay / Kahve Arası
- 11:15 – 12:00 ISO 10002 Standart Maddeleri (Şikayetleri Ele Alınma Çerçevesi)
- 12:00 – 13:00 Öğle Arası
- 13:00 – 13:45 ISO 10002 Standart Maddeleri (Planlama, Tasarım ve Geliştirme)
- 13:45 – 14:00 Çay / Kahve Arası
- 14:00 – 14:45 ISO 10002 Standart Maddeleri (Şikayetleri Ele Alma Sürecinin İşletilmesi)
- 14:45 – 15:00 Çay / Kahve Arası
- 15:00 – 16:00 ISO 10002 Standart Maddeleri (Sürdürme ve İyileştirme)
- Eğitim İle İlgili Soru Cevap
Eğitimlerimize https://www.corlutso.org.tr/akademi (Çorlu TSO Akademi) adresinden başvurmanız dahilinde kaydınız gerçekleşecektir.
Not: Eğitimimize kayıt yaptırıp katılım gösteren tüm katılımcılara “Katılım Sertifikası” verilecektir. Eğitimimiz Ücretsizdir.