ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

EN DE

ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

13 Ocak 2020

           SAYIN ÜYEMİZ

                                          

                                                                                                                      13/01/2020

           Odamız tarafından 28 Ocak 2020 tarihinde gerçekleştirilecek “ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi” ne katılımınızı rica eder, memnuniyet duyarız.

            Saygılarımızla,

            İbrahim KARAĞÖZ

            Genel Sekreter

 

Eğitim İçeriği:

Eğitim Konusu: ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi ve Tarihçesi, ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sisteminin Faydaları, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Odaklılık Kavramları, ISO 10002-2015 Standartları

Eğitmen:  Süleyman Serkan Yılmaz

Yer: Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Kuzey Eğitim Salonu

Saat: 10:00-16:00

Not: Eğitimimiz kontenjanla sınırlı olup (25 Kişi) katılım önceliği üyelerimizindir. Eğitimlerimize kayıt yaptırıp katılım gösteren tüm katılımcılara “Katılım Sertifikası” verilecektir. Eğitimimiz Ücretsizdir.

 

Eğitimlerimize http://www.corlutso.org.tr/akademi.html (Çorlu TSO Akademi) adresinden başvurmanız dahilinde kaydınız gerçekleşecektir.