ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi
SAYIN ÜYEMİZ
13/01/2020
Odamız tarafından 28 Ocak 2020 tarihinde gerçekleştirilecek “ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi” ne katılımınızı rica eder, memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
İbrahim KARAĞÖZ
Genel Sekreter
Eğitim İçeriği:
Eğitim Konusu: ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi ve Tarihçesi, ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sisteminin Faydaları, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Odaklılık Kavramları, ISO 10002-2015 Standartları
Eğitmen: Süleyman Serkan Yılmaz
Yer: Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Kuzey Eğitim Salonu
Saat: 10:00-16:00
Not: Eğitimimiz kontenjanla sınırlı olup (25 Kişi) katılım önceliği üyelerimizindir. Eğitimlerimize kayıt yaptırıp katılım gösteren tüm katılımcılara “Katılım Sertifikası” verilecektir. Eğitimimiz Ücretsizdir.
Eğitimlerimize http://www.corlutso.org.tr/akademi.html (Çorlu TSO Akademi) adresinden başvurmanız dahilinde kaydınız gerçekleşecektir.