Çukurova Gıda/Gıda-Tek Fuarı 2015
Tarih :21/10/2015
Sayı :11344
SAYIN ÜYEMİZ
İlgi: Adana Ticaret Borsası’nın 14.10.2015 tarihli ve 1387 sayılı yazısı
İlgi kayıtlı yazıda, Adana Ticaret Borsası’nın desteklediği “ÇUKUROVA GIDA / GIDA - TEK FUARI 2015 - Adana 9. Gıda, İçecek Ürünleri, Gıda İşleme, Unlu Mamuller Teknolojileri, Depolama, Soğutma, Taşıma ve Mağaza Market Ekipmanları Fuarı”, “ADANA AMBALAJ FUARI” ile eş zamanlı olarak TÜYAP Adana Fuarcılık A.Ş. tarafından 2-5 Aralık 2015 tarihleri arasında TÜYAP Adana Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecektir.
Adana Ticaret Borsası’nın yanı sıra; Adana Valiliği, Adana Büyükşehir Belediyesi, Çukurova Fuarcılık AŞ., Adana Tarım ve Hayvancılık Î1 Müdürlüğü, Adana Ticaret Odası, Adana Sanayi Odası, Adana Organize Sanayi Bölgesi, Adana Gıda Toptancıları Derneği ve KOSGEB ’in işbirliği ile düzenlenen Fuar, 2- 5 Aralık 2015 tarihleri arasında saat 10.00 - 16.00 arasında sadece profesyonel ziyaretçiye, söz konusu günlerde 16.00 - 21.00 arasında ve 5 Aralık 2015 günü ise 10.00 - 20.00 saatleri arasında tüm ziyaretçilere açık olacaktır.
Yurtiçinden Adana, Adıyaman, Afyon, Aksaray, Ankara, Antalya, Batman, Bursa, Diyarbakır, Elazığ, Erzurum, Gaziantep, Hatay, İstanbul, İzmir, Kahramanmaraş, Kayseri, Kocaeli, Konya, Malatya, Manisa, Mardin, Mersin, Nevşehir, Niğde, Osmaniye, Samsun, Sivas, Şanlıurfa, Van başta olmak üzere kırk farklı ilden ve yurtdışından K.K.T.C. Lübnan, İran, Mısır, Gürcistan, Azerbaycan’dan davet edilen profesyonel alım heyetleri ve ilgili ziyaretçisi ile dört gün boyunca açık kalacak fuarlarda, sektördeki gelişmeleri yakından takip edecek, ürünleri kıyaslama fırsatı bulacakları bildirilmiştir.
Bu yıl 9’uncusu düzenlenen Çukurova Gıda/Gıda- Tek - Adana Ambalaj Fuarları 2015 kapsamında; “Bilinçaltıyla Şekillenen Perakende Dünyasına Yolculuk” Etkinliği organize edilecektir. Sinirbilimci Doç. Dr. Sinan Canan ve Yrd. Doç. Dr. Oytun Erbaş tarafından gerçekleştirilecek, “Beyin ve Düşünce Yapımıza Dair Keyifli Bir Yolculuk ve Pazarlama Stratejilerinin Bilimsel Olarak Ele Alınması” üzerine Fuar Merkezi’nde 90 dakikalık gösteri tadında bir sunum yapılacağı bildirilmiştir.
Bu etkinlik kapsamında; Beynin Farklı Halleri, Tüketici Davranışları, Nöro-Pazarlama, Nöro- Pazarlamanın Kullanım Alanları, Nöro Pazarlamanın Somut Getirileri konuları işlenecektir. Gösteri sonrasında, katılımcılara yönelik Fuar alanında kurulacak Nöro-Pazarlama Laboratuarlarında uygulamalı örnek çalışmalar gerçekleştirilecektir.
Süpermarket ve Otel Satın Alma alanları organize edilecektir. Ulusal ve bölgesel olarak faaliyet gösteren süpermarket ve otel zincirlerine yönelik satın alma alanları organize edilecektir. Oluşturulan bu özel alan, satmalına yöneticileri ve katılımcı firmaları bir araya getirerek yeni anlaşmalar yapmalarına olanak sağlayacaktır. İkili görüşmeler TÜYAP Adana taralından randevu sistemi ile organize edilecektir.
Gıda- Gıda Tek / Ambalaj Fuarları kapsamında anlaşma sağladığımız oteller; Hilton, Sheraton, Divan, Ramada, Holiday, Seyhan, Mavi Sürmeli, Ibis, Şirin Park, Emir Royal’dir. Anlaşma sağladığımız marketler ise; Metro, Migros, Real, Groseri , Akyol, Temizler, Çetinkaya, Ekoroma, Gizerler, Bravo’dur. Ayrıca bölgedeki birçok yerel ve ulusal marketlerle görüşmeler devam etmektedir.
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
İbrahim KARAĞÖZ
Genel Sekreter