ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI

EN DE

Çorlu TSO´da ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti İç Tetkikçi Eğitimi

30 Nisan 2014
Çorlu TSO´da ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti İç Tetkikçi Eğitimi

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası'nın üyelerine yönelik olarak gerçekleştirdiği eğitimler kapsamında, 29-30 Nisan 2014 tarihleri arasında Eğitmen Fuad ALMEMAN tarafından "ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti İç Tetkikçi Eğitimi" düzenlendi.

İki gün süren eğitim boyunca; Negatif ve pozitif şikayet. Şikayet Etme Sebepleri, TSO ISO 10002 standartlarının oluşumu, TSO ISO 10002 standart içeriği, TSO ISO 10002 maddelerinin tanımı, şikayetin hediye olarak görülmesi, müşterinin geri kazanılması, müşteri şikayetlerinden neler kazanılabilir. Proje çalışması, iç denetim süreci, iç denetçi özellikleri, iç denetim checklistlerinin hazırlanması, iç denetim raporlarının hazırlanması, düzeltme ve düzeltici faaliyetlerinin uygulanması konuları hakkında katılımcılara bilgiler aktarıldı.

GÜNCEL