ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti İç Tetkikçi Konulu Eğitim
SAYIN ÜYEMİZ
4436
21/04/2014
Odamızın 29-30 Nisan 2014 tarihlerinde gerçekleşecek "ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti İç Tetkikçi " konulu eğitime katılımınızı rica eder, memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
İbrahim KARAĞÖZ
Genel Sekreter
Eğitim İçeriği:
Eğitimin Konusu: Şikâyet Negatif? Pozitif?, Şikayet Etme Sebepleri, TS ISO 10002 Standartlarının Oluşumu, TS ISO 10002 Standart İçeriği, TS ISO 10002 Maddelerinin Tanımı, Şikayetin Hediye Olarak Görülmesi, Müşterinin Geri Kazanılması, Müşteri Şikayetlerinden Ne Kazanacaksınız?, Proje Çalışması, İç Denetim Süreci, İç Denetçi Özellikleri, İç Denetim Checklistlerinin Hazırlanması, İç Denetim Raporlarının Hazırlanması, Düzeltme ve Düzeltici Faaliyetlerinin Uygulanması
Eğitimci: VERY QUALİTY FUAD ALMEMAN
Yer: Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu / Şeyhsinan Mah. Kantarcı Sok. No:16
Saat: 09:30-17:00
Kayıt için İrtibat: Kalite Yön. Temsilcisi Buket Özçelik GÜRCAN ([email protected] ,Telefon: 0282 651 10 96 Dâhili: 140)
Not: Eğitime kayıt yaptırıp katılım gösteren tüm katılımcılara "Katılım Sertifikası" verilecektir.