Çorlu TSO Personeli ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi´ne Katıldı
Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası (Çorlu TSO) personeline yönelik olarak 25 Ekim 2014 Cumartesi günü "ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi" gerçekleşti.
Türk Loydu Eğitmeni Şehnaz Nalbant'ın sunumlarıyla Çorlu TSO Meclis Salonu'nda gerçekleşen eğitimde; ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti kapsamında; Kuruluşun, şikayetleri tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde şikayetçiyi ve kuruluşu tatmin edecek tarzda çözme kabiliyeti, kuruluşun eğilimleri, tanımlama ve şikayetlerin sebeplerini ortadan kaldırma kabiliyetini arttırma ve kuruluşun çalışmalarını iyileştirme konuları hakkında personele bilgiler sunuldu.